آشنایی کامل با پلن چهارم مجموعه کارآفرینی پوردانش

پلن چهارم مجموعه کارآفرینی پوردانش

در بخش چهارم معرفی پلن ها می پردازیم به پلن چهارم مجموعه کارآفرینی پوردانش که با بقیه پلن ها قدری متفاوت و اختصاصی تر هست.

نکته اول این است که در پلن چهارم تمرکز ما روی کارخانجات است و این خدمت صرفا فقط برای واحد های تولیدی بزرگ و کارخانه ها انجام میشود.

در این پلن کارخانجات بازار فروش خود را بدون هزینه اولیه به مجموعه کارافرینی پوردانش می سپارند. این بدان معنی است که تمامی هزینه های جاری بعد از خط تولید بر عهده مجموعه کارافرینی پوردانش می باشد. یعنی مجموعه ما تمام امور فروش و هزینه های آن را برعهده میگیرد و در قبال آن، بخشی از سهام کارخانه را طبق توافق دریافت می نماید.

شرایط همکاری در پلن چهارم

در پلن چهارم، طرف قرارداد باید یکسری فاکتورها برای همکاری با ما را داشته باشد. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن خط تولید سالم
  • ارزش سهام بالای 10 میلیارد
  • نیرو انسانی در دسترس برای تولید

این شرایط بدین خاطر است که مجموعه کارافرینی پوردانش برای مهیا کردن و پیشبرد روند فروش، هزینه‌هایی بالغ بر1 الی 6‌میلیارد را متقبل خواهد شد. پس باید مطمئن باشیم که این سرمایه را جای درستی هزینه میکنیم.

پلن چهارم با توجه به اینکه، بصورت تخصصی روی بحث فروش و برندسازی متمرکز است، گزینه مناسبی برای کارخانجات می باشد. این پلن بیشتر برای آن دسته از مجموعه های تولیدی مناسب است که تولید باکیفیت و خوبی دارند، اما به اندازه ای که باید، فروش ندارند و فروششان بسیار کمتر از ظرفیت تولیدشان است.
در این پلن شما فروش را با اطمینان به ما میسپارید و با خیال راحت روی تولید بهتر و بیشتر متمرکز میشوید تا هر روز برند کارخانه محبوب تر شود.

چنانچه شما مدیر کارخانه‌ای هستید و می‌خواهید در این پلن مشارکت داشته باشید، با مشاوران مجموعه ارتباط بگیرید و یا شماره تماس خود را در لینک زیر بگذارید.