بارها پیش اومده که ما کسب و کاری را شروع کنیم، حتی کلی هزینه میکنیم، اما در نهایت ادامه نمیدیم…

کلا ما ایرانی ها، نفر اول کارهای نیمه تمام هستیم. اگر بخواهیم ریشه‌یابی کنیم، یکی از عمده دلایل این موضوع این است که ما هیچ پشتیبان و همراه کار بلدی را در کنار خودمان نداریم که چم و خم راه را به ما گوشزد کند. فردی که در موانع و مشکلات ما را درست راهنمایی کند، و بسیاری از جاها انگیزه کافی برای پیشبرد کار را در ما بیافریند.

اگر میخواهید که در جمع تجار بزرگ قرار بگیرید و تحت تاثیر آنها شما هم رشد کنید، پلن دوم مخصوص شماست.

در پلن دوم نه تنها شما ایده عملی برای ورود به تجارت در محصولات مختلف رو دریافت میکنید بلکه تمام حمایت های لازم برای رشد سریع تر و رسیدن به معاملات بزرگ تر را نیز دریافت میکنید.

در پلن دوم نه تنها بخش اعظمی از زیرساخت های اولیه شروع تجارت برایتان آماده میشود، بلکه مجموعه یکسال تمام شما را پشتیبانی میکند و با تجار مطرح کشور جلسات کوچینگ خواهید داشت و هر ماه کسب و کار شما مورد آنالیز قرار میگیرد و ایرادات کار به شما گوشزد شده و این تجار شما را از چالش ها مطلع میکنند.

نکته مهمتر اینکه در ابتدای کار تجار ما آمادگی این را دارند که به خیلی از معاملات شما ورود مستقیم پیدا کرده و چه با روابط قویشان و چه قدرت بیان و چه قدرت مالیشان، دست شما را بگیرند و در کنار شما به شما کمک میکنیم تا معاملات چند ده میلیاردی برای شما هم ممکن شود.

توجه کنید که شما ممکن است کسب و کاری هرچند ضعیف داشته باشید و یا هیچ کسب و کار و محصول و خدماتی نداشته باشید اصلا مهم نیست!

ما با ایده تاجرشوید متناسب با موقعیت شما بهترین محصول و خدمات را به شما معرفی میکنیم و کسب  و کارتان را از ابتدا قدرتمند می سازیم.

و اگر هم صاحب کسب و کاری نسبتا ضعیف باشید و ما به آن قدرت میدیم و مطمئن باشید که شاهد نتایج چند برابری خواهیذ بود.

خلاصه که حضور تاجرهای بزرگ در کسب و کار شما ، ایجاد زیرساخت های کارتان، تیم مذاکره کننده مجموعه و مشاورهای تخصصی در این رابطه و … همه در کنار هم کمک میکنند تا معاملاتتان با سرعت بیشتر و حجم بزرگتری انجام پذیرد.

پلن دوم تاجرشوید، دو سطح جداگانه دارد که سطح اول (با هزینه کمتری) برای بازار داخلی است و سطح دوم (با هزینه ی بیشتری) برای شکوفایی در بازار داخلی و خارجی می باشد:

 

  • سطح یک (بازار داخلی) :

‌شما در این سطح یک سرمایه کم و معقول را برای راه اندازی کسب و کارتان هزینه میکنید و این خدمات را از مجموعه دریافت میکنید:

  1. اصول اولیه راه اندازی کسب و کار تجاری
  2. طراحی استراتژی کسب و کار شما
  3. آماده سازی فرآیندهای ارتباطی
  4. انجام خدمات حمل و نقل توسط شرکت های وابسته
  5. داشتن یک پشتیبان اختصاصی بکساله از طرف مجموعه 
  6. بستری برای ارتباط سازی با تجار مطرح کشور
  7. برند سازی
  8. دوره تاجرشوید
  9. آموزش صفر تا صد تجارت داخلی
  10. همراهی یکساله  و سه ماه مجموعه با شما
  11. کوچینگ توسط تجار مطرح کشور
  12. پکیج تجارت با اینستاگرام
  13. پکیج طراحی سایت
  14. پکیج سئو
  15. پکیج صفر تا صد قراردادهای تجاری
  16. مشاوره تخصصی انتخاب بهترین محصول یا خدمت تجاری

 

  • سطح دو (بازار داخلی و خارجی) :

شما در سطح دوم یک سرمایه لازم و منطقی را برای راه اندازی حرفه ای کسب و کارتان هزینه میکنید و این خدمات ویژه را از سمت مجموعه دریافت میکنید:

  1. اصول اولیه و حرفه ای راه اندازی کسب و کار تجاری
  2. طراحی استراتژی کسب و کار شما
  3. آماده سازی فرآیندهای ارتباطی
  4. انجام خدمات حمل و نقل توسط شرکت های وابسته
  5. استفاده از تیم مذاکره کننده(با صلاحدید و مشورت کوچ)
  6. استفاده از دفاتر تجاری با توافق وقت(با صلاحدید و مشورت کوچ)
  7. داشتن یک پشتیبان اختصاصی بکساله از طرف مجموعه 
  8. مشاوره های تخصصی از کارشناسان تجاری در دل کار
  9. بستری برای ارتباط سازی با تجار مطرح کشور
  10. برند سازی
  11. دوره تاجرشوید
  12. آموزش صفر تا صد تجارت داخلی و خارجی
  13. همراهی یکساله و سه ماه  مجموعه با شما
  14. کوچینگ توسط تجار مطرح کشور
  15. پکیج تجارت با اینستاگرام
  16. پکیج طراحی سایت
  17. پکیج سئو
  18. پکیج صفر تا صد قراردادهای تجاری
  19. مشاوره تخصصی انتخاب بهترین محصول یا خدمت تجاری
  20. مشاوره امور صادراتی
  21. انجام خدمات گمرکی توسط شرکت های وابسته
  22. انجام امور ترخیص توسط شرکت های وابسته
  23. مشاوره انتقال ارز
  24. آموزش صفر تا صد امور صادرات و واردات و ترخیص
  25. دوره ی حرفه ای تاجرشوید پلاس

سطح یک یا سطح دو؟ با توجه به اینکه سطح اول (بازار داخلی) مقدمه رسیدن به سطح دوم (بازار بین المللی) می باشد قطعا پیشنهاد می شود که که از همان ابتدا زیرساخت ای کارتان را با سطح دوم، حرفه ای تر بسازید تا بعد ها که کارتان بزرگ تر شد؛ نیاز نباشد که زیرساخت های قدیمی را کنار گذاشته و از نو زیرساخت های قوی تر را با هزینه های بیشتر پیاده کنید.

لازم به ذکر است که تمام این هزینه ها در این پلن صرف آماده سازی زیر ساخت های کسب و کار شما میشود و سود مجموعه در ورود مشارکتی به معاملات شما و همکاری های مشارکتی در آینده با شما خواهد بود چرا که ما یک مجموعه ای بزرگ از تجار را می سازیم که نفع هم ی ما به همدیگه میرسد. در پلن دوم شما مجری کار هستید و از اعتبار و روابط و زیرساخت های موجود در مجموعه برای رشد خودتون استفاده میکنید و مجموعه نیز پشتیبانی های جانانه ای را در این رابطه انجام می دهد چرا که رشد شما به نفع ماست و شانس همکاری های تجاری بیشتری را برای ما ایجاد میکند.

ما تضمین میکنیم که به اندازه کافی مشتری برای خدمات و محصولاتتان داشته‌باشید.

نکته اینجاست که خیلی از شما محصول و خدماتی را برای عرضه ندارید و نیازی هم نیست که داشته باشید چرا که مجموعه ایده های لازمه برای شروع تجارت در مجصول خاص (که حتی ندارید و تولید نمیکنید) را به شما می دهد.

تجار حاضر در مجموعه در طرح کوچینگ همراه شما خواهند بود و در جای به جای مسیر کاریتان میتوانند در بخش های مختلف چون ورود مستقیم به معاملات و عقد قراردادها و مذاکره و … به شما کمک کرده و مسیر را برایتان تسهیل کنند.

اگر میخواهید که کسب و کارتان را جرفه ای بسازید و با سرعت بسیار بیشتری رشد کرده و به درآمدزایی برسید و در مقابل نمیخواهید زیاد هزینه کنید، پلن دو بهترین گزینه برای شماست. هرچه سریعتر برای استارت اولیه و ساختن کسب و کارتان با مشاورین مجموعه ارتباط بگیرید.

اگر دنبال فرصت های بهتر متناسب با شرایط خودتان هستید، شانس خود را برای استفاده از پلن های درآمدزایی یک و سه و چهار امتحان کنید.