معرفی مجموعه کارآفرینی پوردانش

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

🟢 تجارت از قدیم الایام جزو کسب و کارهای اعیانی بوده و تمام پولدارها دستی در این شغل داشته اند. حتی پیامبر نیز به عنوان مرجع دینی مسلمان ها، به تجارت مشغول بودند و از مکه به مدینه جنس تبادل میکردند.

🔵 بهترین شغل و بهترین مسیر برای اینکه در زمان کوتاه تری به ثروت خیلی بیشتری برسید، مسیر تجارت است.

🟤 حال که این مسیر انتخاب شما برای رشد است باید این نوید را به شما بدهیم که کارتان بسیار آسان است. چرا که مجموعه کارآفرینی پوردانش قبل از شما این مسیر را رفته و مسیر را صیقل داده است.

بیایید با این مجموعه آشنا شویم:

✅از شهری کوچک تا تشکیل هلدینگ (تشکیل برندهای مختلف)

⬅️ بنیانگذار این مجموعه جوانی بودند که بدون پول و سرمایه اولیه در یک شهر کوچکی در استان آذربایجان غربی و بدون هیچ حمایتی تصمیم گرفت که در مسیر تجارت پیش برود. با تمام محدودیت ها وارد بازار شد و در حوزه های مختلف از جمله فرش و تابلوفرش، پارچه، موز، سیب زمینی، زعفران و املاک تراکنش های قابل توجهی داشت.
⬅️ در نهایت این جوان تشنه تجارت، شرکت خود را با برند اریس در حوزه‌ی گسترده‌ی خوراک دام و طیور و غلات به ثبت رساند و تخصصی تر در حوزه واردات نهاده‌های دامی و صادرات مشتقات این محصولات فعالیت کرد. اما به واسطه یاد گیری فروش و تخصصی که در این زمینه داشت قطار رشد این جوان با سرعت بیشتری پیش رفت. چرا که کمی بعد برند دوم و سوم خود با نام مارچ و نسیم تجارت را نیز در حوزه حبوبات راه انداخت. طولی نکشید که این برندها جایگاه خاصی در بازار بدست اورده و به موفقیت های چشم گیری رسیدند. این برندها همچنان پرقدرت در بازار به مسیر خود ادامه می دهند.
⬅️ اما این موفقیت ها تمامی ندارند. شرکت و برند بعدی این جوان با نام اریس بار در حوزه حمل و نقل شروع به فعالیت کرد و هم اکنون حمل و نقل داخلی و بین المللی را به صورت تخصصی انجام میدهد. با وجود چندین برند مختلف در بازار، این جوان همچنان به دنبال مدیریت مجموعه بعدی خود بود. پس مجموعه بعدی با برند اریس ترخیص طی یک پروژه ی بزرگی در زمینه ترخیص شروع به فعالیت میکند. در حال حاضر فعالیت های این شرکت فقط مختص یک گمرک نیست. بلکه در تمام گمرک ها و بنادر فعال کشور و حتی برخی گمرکهای خارجی نیز نماینده تعیین کرده و فعالیت سراسری خود را پیش میبرد.

✅تشکیل مجموعه کارآفرینی پوردانش و هدف آن

❇️ این مجموعه، جوان ها و افراد مستعد بسیاری را در حوزه های مختلف وارد تجارت میکند. هدف اصلی این مجموعه، تشکیل یک هلدینگ می باشد که این جوان های عاشق تجارت بتوانند در حوزه های مختلف و در سراسر دنیا فعالیت نمایند.
مجموعه کارآفرینی پوردانش با رسالت ساخت و کمک به کسب و کار های تجاری تاسیس، و در مدت کوتاهی به عنوان تاثیرگذارترین مجموعه در این زمینه شناخته شد. این مجموعه تمام تمرکز خود را بر روی یک کلمه گذاشت و آن کلمه مهم نیز فروش می باشد. تیم گسترده ای در این زمینه توسط استاد پوردانش بوجود آمد که بسیار فراتر از تصورها می باشد و در حوزه های مختلف فروش های قابل توجهی را به ثبت رساند.

✅محصولاتی که در این مجموعه تجارت آنها انجام میشود

بیش از یک میلیارد محصول برای تجارت موجود هست که درحال حاضر تاجران مجموعه کارآفرینی پوردانش در بیش از 300 محصول فعالیت دارند و هر روز به تعداد لیست محصولات تجاری افزوده میشود و جمع کثیر تاجران این مجموعه، سودهای فراوانی را از تجارت این محصولات بدست آورده اند.

✅تعداد تاجرهای فعال این مجموعه

در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰نفر تاجر فعال به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مجموعه فعالیت تجاری دارند و درآمدهای بالای ۲۰۰میلیون در ماه را تجربه کرده اند.

 

✅نتایج و رضایت شما

✅همکاری با کارخانجات مختلف در سطح کشور

عارضه یابی کارخانجات و کمک به رشد آنها با اتکا به توانمندی هایمان در فروش، یکی از اهداف ماست که با شکل همکاری مشخص شده، به خوبی در این راستا خدمت رسانی کرده ایم.

✅کشور های طرف حساب ما برای تجارت

ما فعالیت تجاری مان را به هیچ منطقه جغرافیایی محدود نمیکنیم و پیوسته در حال گسترش آن هستیم و در حال حاضر بیشترین فعالیت تجاری ما با کشورهای امارات، قطر، ترکیه، عراق، روسیه، هند، چین، اسپانیا، قزاقستان، آلمان و… می باشد و بیشترین شرکای تجاری را برای تسهیل سازی امور مالی در این کشور ها داریم.

✅شیوه های همکاری با مجموعه

📌 خبر خوب برای شما این است که شما نیز فرصت پیوستن به مجموعه کارآفرینی پوردانش، ساخت و رشد کسب و کار شخصی تان را دارید. این مجموعه به مدیریت استاد پوردانش به چند شکل آماده کمک و همکاری با شما میباشد. پلن های تعریف شده برای همکاری به شرح زیر می باشند:

این پلن مخصوص کسانی است که سرمایه آنچنانی ندارند و صرفا فقط میخواهند آموزش ببینند و الباقی راه را خودشان پیش بروند. در این صورت ۱۰۰ درصد سود معاملات تجاری برای خودشان می باشد.
جهت مشاهده کلیک کنید
این پلن مخصوص کسانی است که با سرمایه گذاری اندک، قصد ساخت کسب و کاری حرفه ای تر را دارند و در این مسیر یک کوچ و به اصطلاح مدیر تجاری کار بلدی با آنها همراه میشود. مجموعه این شرایط را برایشان تعبیه کرده و در این صورت ۹۰ درصد سود معاملات برای خودشان خواهد بود و ۱۰ درصد سود معاملات به مدیر تجاری خواهد رسید.
جهت مشاهده کلیک کنید
این پلن مخصوص سرمایه دارهاست که قصد کار کردن ندارند و فقط میخواهند سرمایه گذاری کنند. در این صورت مجموعه آمادگی دارد با میزان سرمایه گذاری که انجام میدهند، برای شخص، کسب و کار و برندش را در حوزه ی مدنظر وی بسازد و به درآمدزایی معقول برساند. طبق این پلن، همه چیز بنام شخص می باشد و مجموعه صرفا فقط با تخصصی که دارد، مجری کار خواهد بود.
در این صورت تا یکسال ۷۰درصد سود معاملات برای شخص می باشد و ۳۰درصد سود معاملات تجاری را مجموعه دریافت خواهد کرد.
جهت مشاهده کلیک کنید
 
این پلن مخصوص کارخانه داران و تولید کننده های مطرح می باشد که در فروش ضعیف هستند. مجموعه کارآفرینی پوردانش با تخصص و مهارتی که در این زمینه دارد آمادگی همکاری در فروش با شرایط مشخص را دارد.
جهت مشاهده کلیک کنید